Структура та органи управління закладу освіти

Управління

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ

Управління навчальним закладом здійснює директор і його заступник. Їх функціональні обов'язки визначені Статутом закладу.

Функціональні обов'язки посадових осіб загальноосвітніх навчальних закладів.

Директор загальноосвітнього навчального закладу виконує такі функціональні обов'язки:

  • забезпечує реалізацію державної освітньої політики;
  • представляє інтереси навчального закладу в державних і громадських органах;
  • організовує навчально-виховний процес, здійснює контроль за його ходом і результатами, відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
  • створює необхідні умови для організації позакласної та позашкільної роботи;
  • створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
  • за погодженням з радою навчального закладу призначає і звільняє своїх заступників, педагогічних працівників;
  • організовує в установленому порядку раціональне використання виділених навчальному закладу бюджетних асигнувань;
  • несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками, та загальними зборами (конференцією), засновником, місцевими органами державної виконавчої влади.

Керівництво окремими напрямами роботи в школі здійснюють заступники директора.
До обов'язків заступника директора з навчально-виховної роботи входить:

  • організація педагогічного процесу,
  • виконання освітніх програм і Державного стандарту загальної середньої освіти,
  • здійснення контролю за якістю знань учнів і їх поведінкою;
  • регулювання навчального навантаження учителів і учнів, складання розкладу занять;
  • керівництво методичною роботою в школі,
  • впровадження педагогічних інновацій,
  • стимулювання діяльності учителів у плані підвищення педагогічної культури.

Обов'язки заступника директора школи визначені у Статуті школи.
Організатор позакласної і позашкільної роботи:

  • відповідає за організацію і якість позакласних і позашкільних заходів;
  • планує, організовує і контролює проведення позакласних виховних справ у школі і за місцем проживання;
  • працює з класними керівниками над удосконаленням змісту, форм і методів позакласної виховної роботи;
  • надає їм методичну допомогу
  • налагоджує зв'язків із закладами додаткової освіти - палацами і будинками дитячої творчості, станціями юних натуралістів, юних техніків, клубами та іншими дитячими об'єднаннями;
  • надає допомогу і підтримку дитячим громадським організаціям, які діють відповідно до вимог Конвенції ООН про права дитини.

Поділитися: