Управління
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ
Управління навчальним закладом здійснює директор і його заступник. Їх функціональні обов'язки визначені Статутом закладу.
Функціональні обов'язки посадових осіб загальноосвітніх навчальних закладів.
Директор загальноосвітнього навчального закладу виконує такі функціональні обов'язки:
- забезпечує реалізацію державної освітньої політики;
- представляє інтереси навчального закладу в державних і громадських органах;
- організовує навчально-виховний процес, здійснює контроль за його ходом і результатами, відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
- створює необхідні умови для організації позакласної та позашкільної роботи;
- створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
- за погодженням з радою навчального закладу призначає і звільняє своїх заступників, педагогічних працівників;
- організовує в установленому порядку раціональне використання виділених навчальному закладу бюджетних асигнувань;
- несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками, та загальними зборами (конференцією), засновником, місцевими органами державної виконавчої влади.
Керівництво окремими напрямами роботи в школі здійснюють заступники директора.
До обов'язків заступника директора з навчально-виховної роботи входить:
- організація педагогічного процесу,
- виконання освітніх програм і Державного стандарту загальної середньої освіти,
- здійснення контролю за якістю знань учнів і їх поведінкою;
- регулювання навчального навантаження учителів і учнів, складання розкладу занять;
- керівництво методичною роботою в школі,
- впровадження педагогічних інновацій,
- стимулювання діяльності учителів у плані підвищення педагогічної культури.
Обов'язки заступника директора школи визначені у Статуті школи.
Організатор позакласної і позашкільної роботи:
- відповідає за організацію і якість позакласних і позашкільних заходів;
- планує, організовує і контролює проведення позакласних виховних справ у школі і за місцем проживання;
- працює з класними керівниками над удосконаленням змісту, форм і методів позакласної виховної роботи;
- надає їм методичну допомогу
- налагоджує зв'язків із закладами додаткової освіти - палацами і будинками дитячої творчості, станціями юних натуралістів, юних техніків, клубами та іншими дитячими об'єднаннями;
- надає допомогу і підтримку дитячим громадським організаціям, які діють відповідно до вимог Конвенції ООН про права дитини.